wtorek, 29 lipca 2014

To już rok!

Dzisiaj mija równo rok odkąd dodałam pierwszy rozdział na tego bloga i ogólnie. Dziękuję wam że przez ten cały czas byliście ze mną <3 Zawiesiłam bloga, ponieważ nie jestem już fanką Linkin Park (co nie oznacza, że ich nie lubię), ale stwierdziłam, że dużo z was lubi moje opowiadanie dlatego na razie go nie kończę. Raczej pierwsza księga nie będzie miała trzydzieści rozdziałów, ale zobaczymy. I teraz pytanie: Chcielibyście, żeby w drugiej księdze Is be more like me And be less like you pojawiły się zjawiska paranormalne?
Proszę, chociaż raz odpowiedzcie na moje pytanie.

Cieszycie się ze mną że to już rok? :D


4 komentarze:

  1. Szkoda ,że zawiesilaś blog, ale bardzo się ciesze ,że zamierzasz jeszcze kontynułowac to opowiadanie *.*
    I bardzo chcem tych zjwisk paranormalnych :-)
    Pozdrowienia i weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, chcemy paranormalne zjawiska. Lubię wszystko, co dziwne i tajemnicze... (Ta wiem, odbija mi od przegrzania na słońcu)
    Szkoda, że zawieszasz na jakiś czas. Będę czekać na kolejną księgę:)
    Pozdrawiam,
    Lilith.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale spokojnie, rozdział się pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać Twojego bloga i juz od dużego czasu nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów ;3

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o rozdziale? Napisz w komentarzu. :>